Co nowego

Zachęcamy do obserwowania Chlorofilu na Bloglovin.

Skąd ten zastój? Matura - i wszystko jasne. Misako i lumaris rozpaczają, ale nie możemy powiedzieć, kiedy coś się tu pojawi.

sobota, 14 kwietnia 2012

Przeprowadzka


Witam wszystkich bardzo serdecznie na nowej odsłonie Chlorofilu!

Powodem są nieustanne awarie Onetu, do którego straciłam już cierpliwość. Przeniosłam wszystkie dotychczasowe artykuły i od teraz będę publikować nowe jedynie tutaj.

A kiedy minie już ten 'przeprowadzkowy szał', dołączy do mnie nowa współautorka.

9 komentarzy:

  1. A witam Cię, smirku! Czyżbyś zainteresowała się może biologią? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. he. hehe. ja. zainteresowana biologią?
    he. w sumie to. hehe. NIE.
    w ogóle, w żadnym stopniu. jestem tu ze względu na Ciebie. XD no i przeczytałam artykuł o AIDS jakiś czas temu. poza tym wiem, z kim będziesz współtworzyć i ze względu na nią też będę tu wchodzić, choć znając ją, jej posty będą mniej ludzkie i nadające się nawet na mój trójkowy z biologii mózg. ta głupia jedna lubi się zagłębiać w jakieś śluzowce i inne tym podobne stworzenia i kocha pastwienie się nad ludźmi, którzy nie wiedzą, o czym ona mówi. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeeeeść! Ja będę wpadać bardzo chętnie i bardzo często. Wielbię biologię i chemię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Smireczku drogi, post o śluzowcach zadedykuję specjalnie dla Ciebie. A potem dobiję Cię rodzajami mikoryzy i pasożytnictwem syjamskim <33

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem z siebie dumna, pamiętałam, co to mikoryza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. e tam, nadal nie wiesz co to ŚLUZOWIEC.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastój jest rzeczywiście przykry, ale też spowodowany nakładającymi się obowiązkami. Końcówka roku, ja zdaję jeszcze certyfikat językowy, w Boże Ciało mam wyjazd, który niestety wymaga solidnych przygotowań. Same komplikacje :D. Ale poważnie, dużo się nałożyło.
    Niemniej bardzo miło, że ktoś czeka na nowe wpisy :). Postaram się jak najszybciej usiąść do artykułu, tym bardziej że pomysł już mam.

    OdpowiedzUsuń